maandag 9 april 2012

today's outfit

heee♥
heb het echt heel druk gehad de laatste tijd wordt je helemaal gek van hahaha 
met school, musical, en veel vrienden
maarja het hoort erbij en is ontzettend gezellig (behalve het school gedeelte :p)
toets week ging dat ook niet altijd even geweldig, maar ach als het goed is ga ik het jaar gewoon redden.
en het is weer pasen! jezus wat gaat een jaar toch snel!!
iedereen een fijn pasen toegewenst :)
ik ga jullie wat foto's laten zien van mijn paasoutfit. het is wel een beetje apart... Ik weet ook niet of het zo succesvol is maarja, het is het proberen waard.
en probeer niet te veel van mijn haar te schrikken haha
Voor de schoolmusical moet je soms wat dingetjes overhebben ;p
Bijv. het verven van je haar
xxxxxx♥ margot

hee guys♥
pretty busy weeks past by haha.
school, musical, and friends and family.
But I love it :)
And my hair is blonde.....
It's for our schoolmusical "legally blonde"
So this is it again : )
xxxxxx♥ margot☻









sweater: H&M
skirt: H&M
necklace: six

xx♥

7 opmerkingen: